One upon a time..masa aku dilantik jadi ketua kelas

20:06 / Comments (0) / by SeLaMbeR

Bila tengok member baik aku dilantik jadi ketua kelas..Aku rasa biasa ja..Tak pernah terlintas perasaan kaget kat otak aku,sebab dia selalu jadi ketua kelas,ketua asrama,ketua stor sukan dan juga Ketua pasukan sorak..kau memang HEBAT Burhan...Aku pulak tak pernah teringin nak jadi ketua (sebenarnya takder cikgu yang teringin nak lantik aku)..





Aku masih ingat lagi waktu aku sekolah rendah dulu (darjah 3)..Waktu itu aku masih menggunakan baju untuk lap hingusku...Waktu tu gak aku pernah dilantik jadi ketua kelas disebabkan aku menang pilihan raya dalam kelas aku...Aku meraih undian sebanyak 63%.


Kemudian,cikgu suruh aku lantik penolong ketua kelas....Aku pilih budak yang paling cute sekali kat dalam kelas sebagai penolong aku (kecik-kecik dah gatal)...Dia baru jer pindah sini..Awek Penang ni...


Entah camner ntah,pada suatu hari,Cikgu suruh aku duduk sebelah penolong aku...Tanpa membuang masa dan jam,aku terus muncul kat sebelah dia...Aku usha dia...pipi dia merah menyala...eeeiii..comelnyaaa....


Terus aku senyum kat dia...Dia malu,then terus alihkan pandangan kat luar...


dekat..dekat..dekat..dekat..TIBA-TIBA
......
......
......
......
......
......
......
......
......
......
MUAHHHH! 


Entah camner aku boleh gi kiss dia...GATALNYA AKU (padahal baru darjah 3)...




30 second lepas kejadiaan ngeri tersebut,dia macam nak menangis jer??
dia nak menangis ker??..aku kena keluarkan sapu tangan ker??..takpun tisu??



Aku dah agak,dia menangis...
(Terus Aku berpura-pura baca buku...)

Bila cikgu dan kawan sekelas tau pasal ni..urmmm..tak payah cakap laa...aku malu giler...tapi takper sebab masa tu aku kecik lagi...tak tau apa-apa lagi..heehee..Hanya sehari ja aku jadi ketua kelas dan aku terus RESIGN tanpa mengambil gaji...

kredit : Adam Millionaire



0 comments:

 
Share